zondag 11 september 2016

Tulla

Langzaam aan begin ik hier aan de herfstcollectie voor de kids. Eerst is Maren aan de beurt. Dit groeide deze zomer uit tal van kleedjes en laat dat juist het kledingstuk zijn dat ik het allerliefst maak voor mijn dochter :-).

Ze koos zelf voor een schuin gestreept sweaterstofje uit mijn stoffenkast. Ik kocht het ooit, lang geleden bij Mondepot met in het achterhoofd een trui voor één van de zonen... 

Het Tullajurkje uit LMV wilde ik ook al lang eens maken. Ik dacht dat het wel leuk was om wat met de lijnen te spelen van de stof. Ik knipte lijfje, rokje, mouwtjes en halsboord in een andere richting. Dat geeft aan het jurkje een speels effect.


Dochterlief werd omgekocht met felrode lippen voor een fotoshoot. Dit is het resultaat:








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten