donderdag 15 september 2016

Skola dress

De laatste week konden we genieten van een serieuze nazomer. De zomerkledij werd terug bovengehaald. Vanaf morgen voorspellen ze wat lagere temperaturen... Tijd voor weer een stuk voor de herfstcollectie van de kids.

Het Skola dress patroon viel me onmiddellijk op. Een tricotjurk met lage taille en met een gefronste rok leek me ideaal voor onze 7-jarige. Bij Lanalotta vond ik bovendien het perfecte stofje 'Magic Forest'. Ik gebruikte de boord voor het rokdeel. De rest van de jurk knipte ik uit de hoofdstof.

Het jurkje zit snel in elkaar. Moest ik het opnieuw maken zou ik het korte beleg even lang maken als het voor- en achterpand, zodat het ook vastgemaakt kan worden aan de rok. Nu ben ik bang dat het belegdeel gaat omhoog krullen... Hopen dus dat dit niet gebeurd ;-).

En nu de foto's:






En nog een gekke bekken foto:


1 opmerking: