zondag 8 november 2015

Naailes - kledingstuk 3

Sinds  het begin van dit schooljaar volg ik naailes en dat is plezant! Waarom ik naailes volg is een vaak gestelde vraag... Ik heb daar een goede reden voor! Ik heb nooit naailes gevolgd. Heb altijd handleidingen en patronen gevolgd. De afwerking van mijn kledingstukken zijn nooit helemaal zoals ik ze wil hebben en de technieken heb ik nog niet echt beet. Naailes dus!
 
Ik show hier mijn 3de kledingstuk dat ik maakte in de naailes. Kledingstukken 1 en 2 hebben jullie nog tegoed. De techniek die we leerden was: bodysluiting (jawel, jullie raden het goed... ik volg de kinder-/tienermodule). Ik maakte voor Dries een t-shirt uit één van de laatste Ottobres.
 
 




 
Ik ben supertevreden over de afwerking! :-). En Dries is ook content!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten