vrijdag 25 september 2015

Louise

Via een collega ontdekte in het patroontje Louise van Madame Creatief. Het getekende patroon en het perfecte stofje lagen hier een tijdje in de kast. Vorige week durfde ik het uiteindelijk aan. Ik knipte de patroondelen in het weekend, maakte woensdagochtend het bovenlijfje af en gisterenavond stikte ik de rok eraan vast.

Even was het spannend om de jurk te passen... Woensdagavond in de naailes ontdekte ik immers dat ik mijn patroondelen in de verkeerde richting knipte... En dan de beslissing over de knopen... Ik besloot geen knoopsgaten te maken, maar te werken met verborgen drukknopen. Een goede keuze vind ik zelf :-).

En gisterenavond was het dan zover... Ik paste de jurk en... Hij past perfect. Joepie!!!! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten