woensdag 2 september 2015

Een Leonora sweater zoals er nog zullen volgen...

De nieuwste La Maison Victor zat begin vorige week in de brievenbus. Een paar patroontjes konden me bekoren. Onder hen de Leonora sweater voor kleine meisjes. Een tijdje geleden haalde ik een pareltje uit de couponbak bij kersenpitje: een recent stofje van Elvelyckan Design. Er zat een klein foutje in. Zo eentje dat je ziet wanneer je het weet, maar anders niet ;-). Ik had zo'n 50 cm. Die lengte bleek te kort om de mouwen er volledig uit te krijgen, maar met wat gepuzzel kreeg ik er 3/4 mouwen uit. Voor de herfst/lente perfect!

Zie hier het resultaat:



 
 
Voor wie denkt dat mijn zonen hier niets zelfgemaakt krijgen... Er liggen hier 2 mooie T-shirts voor hen klaar voor een fotoshoot. Nu de modellen nog in de T-shirts krijgen voor een foto en dan komen ze op de blog!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben bezig deze trui aan het maken maar zou het kunnen dat de kraag van het patroon niet juist is. Ik heb heel veel stof over...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij klopte de kraag wel... Misschien heb je hem op de stofvouw gelegd, terwijl dat dat niet hoefde?

    BeantwoordenVerwijderen