donderdag 4 juni 2015

Superhelden op kamp

Onze kinderen zitten in de scouts. Onze jongens al een tijdje. Maren begon als allerjongste bevertje dit jaar. En leuk dat ze dat vind :-) !
In juli gaan ze op kamp en sinds 2 weken dat het kampthema van de bevers is 'superhelden'. Onze verkleedkoffer bevat al dierenpakken, prinsessenjurken, cowboykleren, maar nog geen superheldkledij. Ik nam dan ook graag de uitdaging aan om voor ons meisje een supervrouwpakje ineen te steken.

Ik nam een gewone blauwe t-shirt van de hema, knipte een gele band van een oude t-shirt van mezelf en maakte hier een fronsrokje aan vast. Een cape mocht ook niet ontbreken, dus stikte ik deze vast aan de hals van het t-shirt. Als laatste flockte ik nog een supervrouwteken op het t-shirt. Het lijkt misschien veel werk, maar het was een snel klaar projectje!

Zie hier het resultaat: 


En omdat Maren zondag naar het verjaardagsfeestje van een vriendinnetje mag, dat ook bij de bevers zit, maakte ik nog een exemplaar. Zo kunnen ze allebei als supervrouw mee op kamp!


En nu wat foto's met model:






Het thema van de jongens is 'Indianen'. Daar begin ik binnenkort aan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten