zaterdag 27 juni 2015

Hosh pants en een domme fout...

Een collega van mij maakte enkele supermooie Hosh pants voor haar dochters. Dat patroontje wilde ik ook wel eens testen. Ik printte het af, kleefde de stukken aan elkaar en begon met volle moed. De matentabel van het patroon volgend, maakte ik een 5 jaar voor mijn bijna 6-jarige meisje. Het broekje zat snel in elkaar, maar het bleek veel te groot!?! Bleek dat mijn printinstellingen verkeerd stonden toen ik het patroontje afdrukte... 

Ik liet met niet ontmoedigen door deze fout, printte het patroon op de goeie manier af en begon aan een nieuw broekje. Ik gebruikte een stofje uit de 5-euro couponbak van bij Kersenpitje. De te grote broek gaat de kast in tot dochterlief nog wat gegroeid is...



De broek past als gegoten... En de dochter wordt het poseren al helemaal gewoon:











1 opmerking:

  1. Heerlijke foto's!
    Mooi stofje ook en met dat broekje in twee maten heeft ze er extra lang geniet van. :-)

    BeantwoordenVerwijderen