maandag 11 april 2016

Een setje voor de zomergarderobe

Omdat rokjes en jurkjes nu eenmaal heel vlot in elkaar zitten en jongenskleding iets meer werk vergt, vliegen hier meer meisjeskleren uit de naaimachine dan jongenskleren (sorry Lars en Dries!). Ik beloof dat de volgende stukken die ik hier op mijn blog zet, kleren voor de jongens zullen zijn. De zomer is weldra daar. Tijd om de blote knieƫn te showen! Laat die shortpatronen maar komen!

Maar dus nu eerst weer een setje dat ik in elkaar zette voor Maren. Het bestaat uit een basic t-shirtpatroon van Ottobre, waar ik enkele dingetjes aan toevoegde. Het voor en achterpand knipte ik ook aan de zijkanten door waardoor de streepjes aan de zijkanten een andere kant opgaan dat de middendelen. Voor het rokje gebruikte ik het gratis beschikbaar Lotta patroon.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten