donderdag 7 januari 2016

Louisa voor vrouwen

Ik maakte al enkele Louisa's voor Maren: een zalig patroontje, zowel voor een zomer- als voor een winterkleedje. En toen kwam ook de Louisa voor vrouwen op de markt! Er verschenen ook her en der mooie creaties op internet, dus kon ik niet achterblijven ;-). Ik had al de perfecte combinatie in mijn hoofd met alweer stofjes die in mijn kast lagen te wachten op een projectje. De handleiding was alweer zeer duidelijk. Ik slaagde er zelfs in om het borstpunt van het patroon te verlagen, zodat ik een perfecte fit kreeg op dit punt (WOW!). Alleen met de taille worstelde ik wat... Toen de jurk af was versmalde ik hem toch nog wat op deze plek.

En zie hier het resultaat: mijn feestjurk voor nieuwjaar!


En op nieuwjaarsdag kan een mens niet onbevreesd in de keuken staan, want wie loert daar... 


May the force be with you!

(foto's door huisfotograaf Lars Lombaert)




1 opmerking: