woensdag 24 december 2014

Kadootjestijd - part 1

Kerstmis, nieuwjaar, verjaardagen eind december of begin januari... tijd voor pakjes! En sommige pakjes zijn ook dit jaar zelfgemaakt. In deze post het eerste pakje dat morgen vanonder de kerstboom zal komen. 

Mijn mama vroeg naar een mooie keukenschort. Ik dook dus in mijn naaiboeken en vond in het Het grote naaiboek van Femma het ideale patroon. Ik dook ook in mijn stofjeskast en vond daar (in de hele grote stapel van op projectjes wachtende stofjes) de ideale combinatie voor deze schort.

Het resultaat:


1 opmerking:

  1. Het is een mooie schoort geworden. Momenteel ben ik ook met dit patroon aan de slag maar ik vind de uitleg in het boek rampzalig. Ik krijg weer een beetje moed als ik jouw resultaat zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen