donderdag 21 augustus 2014

Winterjas 1

Misschien wat overdreven om hier nu al aan te beginnen, maar onder het motto 'beter te vroeg, dan te laat' toch nu al maar aan begonnen. Mijn doel is immers om voor alle kinderen hier in huis dit jaar een winterjas te maken. Ik heb hier immers nog heel wat mantelstof liggen die dringend ook eens gebruikt moet worden.... 

Als eerste was Lars aan de beurt. Ik gebruikte het patroon voor de Cockpit jacket van Homemade Mini Couture. De buitenstof is een wollen stofje dat ik kocht bij de stockverkoop van Stephan Schneider. Als voeringstof gebruikte ik de langharige fleece die ik lang gelden kocht om een dekentje van te maken, maar waaraan ik nooit begonnen ben.

't Is de eerste jas die ik maakte, dus hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes, maar al bij al ben ik wel tevreden over het resultaat:









Geen opmerkingen:

Een reactie posten